Las dla ludzi, ludzie dla lasu

Jak Lasy Państwowe starają się godzić jednocześnie różne oczekiwania społeczeństwa oraz potrzeby przemysłu drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju? Czym jest zrównoważona, wielofunkcyjna gospodarka leśna? W jaki sposób leśnicy dbają o zapewnienie trwałości lasu? Między innymi na te pytanie ma odpowiedzieć startująca 16 września br. ogólnopolska kampania społeczna Lasów Państwowych „DLA LASU, DLA LUDZI”.

„Przez najbliższe miesiące trzech ambasadorów kampanii będzie wyjaśniało Polakom, co oznaczają poszczególne funkcje lasów i jakie znaczenie dla społeczeństwa, przyrody oraz gospodarki ma sprawne zarządzanie terenami leśnymi. Będą starali się przybliżyć społeczeństwu ideę zrównoważonej, wielofunkcyjnej gospodarki leśnej. Mamy nadzieję, że kampania zaowocuje wzrostem społecznej akceptacji dla naszej pracy” – mówi Józef Kubica, p.o. dyrektora generalnego Lasów Państwowych.

Twarzami kampanii „DLA LASU, DLA LUDZI” zostali: dr Andrzej Kruszewicz – przyrodnik, ornitolog, Maja Włoszczowska – wielokrotna mistrzyni Europy i Polski oraz złota medalistka mistrzostw świata w kolarstwie górskim i Sebastian Karpiel-Bułecka – muzyk oraz architekt.

W ramach kampanii zaplanowano szereg działań reklamowych i content marketingowych. Szczegóły zostaną przedstawione na konferencji prasowej w czwartek, 16 września o godz. 11:00 na terenie szkółki leśnej w Skierdach pod Jabłonną.

Źródło: Lasy Państwowe za pap-mediaroom

fot.LP/ilust.

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.