Niezależny hip-hop na usługach korporacji? Mata na sprzedaż w McDonald`s
Mata to obecnie wschodząca gwiazda polskiego hop-hop`u. Jego popularność wyrosła na bezkompromisowości i odważnym przekazie. Raper nazywający się „niezależnym” podjął współpracę z McDonald`s.
Mata – wschodząca gwiazda polskiej sceny hip-hop zyskał popularność na oryginalnych tekstach oraz bezkompromisowości. Jego teksty wymierzone w główny nurt poruszały także osoby nie związane ze sceną hip-hop`ową.
Pierwsza płyta rapera stała się hitem. Teksty i muzyka w połączeniu z oryginalnym teledyskami zwróciła uwagę na niego nie tylko fanów rapu. Sam młody artysta powoływał się w tekstach na „niezależność”od komercji i głównych mediów.
Niestety popularność przerosła młodego rapera. Obecnie poza płytą na której utworu wskazują na pośpiech i komercję podjął także współpracę z jednym z największych globalnych koncernów.
Młody raper poleca teraz m.in. Matchak Latte, czyli Vanilla Matcha Latte, i średnie frytki. Cena Zestawu Maty to 18 zł. Oferta będzie limitowana i dostępna w McDonald’s od 18 października do 21 listopada 2021.
Z ambitnego młodego rapera mamy kolejnego akwizytora reklam. Niezależny hip-hop zmów stał się przepiską do pieniędzy a bezkompromisowość okazała się towarem który kupują globalne korporacje.
Źródło: PP
fot. GD.