Młoda, piękna, utalentowana. Polska DJ-ka gwiazdą na Bliskim Wschodzie

Dopiero kilka lat temu zaczęła stawiać pierwsze kroki na muzycznej scenie. Dziś jest jedną z najbardziej utalentowanych DJ-ek na Bliskim Wschodzie. SONYA łączy wyjątkowy styl muzyczny z konsekwentnie budowanym wizerunkiem, dzięki czemu ma na koncie współprace z wielkimi, światowymi markami. O Polce, która nadaje rytm nocnemu życiu w Dubaju powstał film dokumentalny.

r e k l a m a

DJ SONYA urodziła się i wychowała w Sopocie. Sześć lat temu wyemigrowała do Stanów Zjednoczonych, by rozpocząć naukę w szkole DJ-skiej. Skończyła ją z bardzo dobrym wynikiem, dzięki czemu za oceanem grywała m.in. jako rezydentka w słynnym na całym świecie, superluksusowym hotelu i kasynie Ceasar’s Palace. Kilka lat temu przeniosła się do Dubaju, gdzie żyje i tworzy do dziś. To tu jej kariera nabrała rozpędu. Gra podczas najważniejszych wydarzeń w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i „rozpycha się łokciami” w świecie zdominowanym przez mężczyzn.

Oprócz talentu muzycznego, w historii SONYI równie istotny jest sposób, w jaki kreuje swój wizerunek. To konsekwentna praca od wielu lat. SONYA uważnie dobiera marki, z którymi współpracuje. Jest ambasadorką m.in. NIKE i Jordan czy oficjalną DJ-ką Christian Louboutin w Dubaju. Współpracowała także z markami, takimi jak PRADA, Yves Saint Laurent, Hermès, Fendi i nie tylko. Pojawiała się na łamach prestiżowych magazynów, m.in. Vogue, GQ, Marie Claire czy Harper’s Bazaar.

Dokument „SONYA” w reżyserii Dawida Napierały (dom produkcyjny G58) opowiada o niebywałej drodze, jaką Polka przeszła w zaledwie 6 lat. Od spokojnego życia w rodzinnym, nadmorskim miasteczku do supportowania Bruno Marsa podczas koncertu w Dubaju czy występów w VIRGIN RADIO – największej sieci radiowej na Bliskim Wschodzie.

„Wierzę, że historia SONYI będzie stanowić inspirację dla wielu młodych Polek. SONYA pokazuje, że nie trzeba mieć znajomości i wielkich pieniędzy, by osiągnąć w życiu duży sukces i sięgnąć po marzenia. Potrzebna jest ciężka praca, konsekwencja i niebywały upór w dążeniu do celu, bez drogi na skróty. To naprawdę ciekawa i barwna postać, która już teraz ma bogaty dorobek artystyczny, a jeszcze wiele przed nią” – powiedział Dawid Napierała, studio G58, reżyser filmu.

Film „SONYA” dostępny jest za darmo na platformie Betclic Studios oraz na kanale YouTube marki Betclic.

Betclic Studios to platforma i dom produkcyjny tworzący filmy dokumentalne o inspirujących historiach. Pierwszą, polską produkcją Betclic Studios jest dokument „Looney” o Marku Rybowskim – legendarnym artyście graffiti, o którym mówi się, że „pomalował Gdańsk”. Film odtworzono już ponad 600 tys. razy.

DJ SONYA – skrócona biografia

SONYA rozpoczęła karierę DJ-ską sześć lat temu. Od kilku lat mieszka i tworzy w Dubaju. W krótkim czasie zbudowała opinię jednego z największych talentów na scenie DJ-skiej na Bliskim Wschodzie i dołączyła do największej sieci radiowej w tej części świata – VIRGIN RADIO.

Występowała m.in. na najważniejszym wydarzeniu w 2022 roku w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – EXPO Dubai, otwierając koncert Bruno Marsa w DU Arena w Abu Dhabi, czy podczas uroczystego uruchomienia największego diabelskiego młyna na świecie – AIN DUBAI.

Jest oficjalną DJ-ką marki Christian Louboutin w Dubaju, a w przeszłości była rezydentką m.in. w Caesar’s Palace w Las Vegas – jednym z najsłynniejszych, luksusowych hoteli i kasyn na całym świecie.

Ponadczasowe sety DJ-skie SONYI wprawiają słuchaczy w wyjątkowe wibracje. Jej muzyka uznawana jest za idealnie wkomponowującą się w świat mody i luksusu, dzięki czemu współpracowała z markami, takimi jak PRADA, Yves Saint Laurent, Louboutin, Hermès, Fendi i nie tylko.

SONYA łączy ekscytującą muzykę z wyjątkowym stylem. Dzięki zbudowanemu wizerunkowi pojawiała się na łamach magazynów, takich jak Vogue, GQ, Marie Claire, Harper’s Bazaar, Gulf News czy Emirates Woman. Występowała również w wielu reklamach, filmach, programach telewizyjnych i pracach scenicznych dla marek, takich jak Warner Bros., MTV czy Tommy Hilfiger.

Jest pierwszą kobietą z Europy Środkowowschodniej, która podpisała kontrakty reklamowe zarówno z marką NIKE, jak i Jordan. Szczególnie bliska jest jej ta druga marka, z którą współpracowała w 2019 roku jako DJ i content creator podczas festiwalu lifestyle’owego Sole DXB w Dubaju. W 2021 roku stworzyła mixtape dla interaktywnego pokazu Jordana w Dubaju z udziałem 600 dronów tworzących logo JUMPMAN.

Źródło informacji: Betclic Studios

fot. tamże

Facebook Comments