Rewolucja COVID`owa w Biedronce! Zmiany mogą zaskoczyć.

Wprowadzenie w całej Polsce „żółtej trefy” zmienia zasady funkcjonowania wielu firm. Do tych zmian przygotowała się także Biedronka. Zmiany mogą zaskoczyć klientów.

Władze sieci handlowej wydały w tej sprawie specjalny komunikat

Jesteśmy w pełni przygotowani do kolejnych, związanych z pandemią wyzwań. Już wcześniej udowodniliśmy, że naszą misję dostarczania klientom produktów w niskich cenach jesteśmy w stanie wypełnić bez względu na okoliczności – informuje Paweł Włodarczyk (Biedronka)

Jak czytamy na oficjalnej stronie sieci Biedronka, ze względu na sytuację w kraju nastąpi wydłużenie godzin pracy sklepów. Część sklepów ma także działało całodobowo.

Żeby podnieść bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników oraz komfort zakupów sieć podjęła decyzję o wydłużeniu godzin pracy jej sklepów – czytamy w oświadczeniu Biura Prasowego Biedronki.

W komunikacie wymieniono także pozostałe zmiany wprowadzone ze względów pandemicznych.

  • udostępniliśmy pracownikom blisko 3 mln maseczek jednorazowego użytku oraz blisko 190 000 wielorazowego użytku. Na wyposażeniu każdego sklepu pojawiły się również przyłbice ochronne
  • zapewniliśmy 90-procentową punktualność dostaw, za sprawą wytężonej pracy działu łańcucha dostaw
  • wyposażyliśmy sklepy w płyny dezynfekcyjne lub rękawiczki jednorazowe do dyspozycji klientów
  • wprowadziliśmy program „Czas na pomaganie seniorom 65+” – dzięki pośrednictwu Biedronki chętni seniorzy mogli i wciąż mogą skorzystać z pomocy wolontariuszy przy codziennych zakupach
  • uruchomiliśmy program „Czas na wspieranie małych producentów” – ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców trafiło do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka
  • pracownicy, którzy ukończyli 60 lat zwolnieni zostali z obowiązku świadczenia pracy przy zachowaniu prawa do wynagrodzenia
  • kilkukrotnie wydłużyliśmy godziny pracy placówek, by zapewnić wszystkim dostęp do podstawowych towarów
  • stanowiska kasowe zostały wyposażyliśmy w zabezpieczenia z pleksiglasu
  • przed kasami zaznaczone zostały bezpieczne odległości dla kupujących
  • w sklepach pojawiły się plakaty informacyjne na temat zasad bezpieczeństwa
  • zwiększyliśmy częstotliwość mycia wózków i koszyków zakupowych
  • umożliwiliśmy zakupy w wersji online i za pomocą aplikacji mobilnych dzięki współpracy z Glovo

Do tej pory nie stwierdzono by w sklepach wielkopowierzchniowych doszło do powstania tzw. ognisk zakażeń.

Na podstawie: biedronka/o2

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *