AktualnościFinanse & bussinesNowe technologie

Denerwują Cię reklamy na YouTube? Będzie ich dużo więcej

YouTube dynamicznie rozwija płatne usługi premium. Bezpłatna część serwisu zawiera coraz więcej reklam. YouTube ogłosiła, że pracuje nad kolejnymi kanałami dystrybucji reklam.

YouTube oficjalnie poinformowało, że trwają prace nad nowym sposobem dystrybucji reklam w filmach. Nowy algorytm YouTube został stworzony w celu rozpoznawania przedmiotów widocznych w filach. Dzięki niemu przedmioty te będą nie tylko identyfikowane ale i oznaczane wraz z odnośnikami do ich ceny i możliwości zakupu w sieci.

Testujemy nową funkcję, która wyświetla listę produktów wykrytych w niektórych filmach, a także produkty z nimi powiązane. Funkcja pojawi się pomiędzy polecanymi filmami, widzom którzy przewijają stronę i znajdą się pod odtwarzaczem wideo. Celem jest pomóc użytkownikom dotrzeć możliwie do jak największego pakietu wiedzy o tych produktach (zarówno w formie informacji, jak i innych materiałów wideo).— czytamy na oficjalnej stronie pomocy Google.

Ładne słowa o nowym serwisie nie pozostawiają jednak wątpliwości. Reklam będzie znacznie więcej i YouTube nadal prowadzi agresywną politykę rozwoju kanałów dystrybucji reklam. Poza zwiększeniem dochodów serwisu od reklamodawców ma to także na celu „zniechęcenie” odbiorców serwisu do bezpłatnego korzystania z YouTube i przekierowanie ich w sektor premium.

Na podstawie: google/YT

Fot.graf.arch.

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *